Kvalitetspolicy – Silf
Silf Competence AB har en kvalitetsförsäkran till sina kunder genom ständiga förbättringar då vi mäter och följer upp att vi:
- erbjuder bra kundnytta till en rimlig kostnad
- följer lagar, förordningar och andra relevanta krav
- håller vad vi lovar och ger nöjd kundgaranti
(Beskrivs i allmänna villkor på Silfs web)
- erbjuder deltagare rätt utbildning för varje behov
(ex. genom egna erfarna kompetensrådgivare som vägleder till rätt kurs)
- bidrar till samhällsutvecklingen genom kompetens och utveckling
(ex. Silf är idéburna och finns enkom till för att vidareutveckla professionerna inköp och logistik)
- värnar hållbarhet i såväl affär som miljö
(ex. Miljöcertifierade enligt Svensk Miljöbas)
- äger och utvecklar det egna kursutbudet för ständiga förbättringar och kundkrav
- tillhandahåller minst 3 lärare/volymkurs för leverans
- levererar minimum 4.0 på en 5 gradig skala
(Silf levererar på årsbasis över 4.0 i snitt för helheten för alla tjänster)
- Certifieringsprogram som är internationellt erkända
(ex. Silf är med och driver innehållet i den internationella standarden för ELA och IFPSM i respektive kategori Inköp/Upphandling/Logistik)
- arbetar med ständiga förbättringar för både verksamhet och kurs
(ex. Silf arbetar aktivt med verksamhetsstyrningen genom ”Lean Business plan”)
- identifierar ev. kvalitetsbrister som hanteras av högsta ledning
Godkänd av Sofia Andersson, VD
2024